دفاع رونالدو از رئیس دپورتیوو

دفاع رونالدو از رئیس دپورتیوو


لندویرو، رئیس باشگاه دپورتیوو لاکرونیای اسپانیا روزهای خیلی سختی را پشت سرمی گذارد. شاید این سخت ترین روزهای زندگی او به عنوان رئیس باشگاه دپور باشد: تیم او اخیرا به دسته پائین تر سقوط کرده. پروسه های دادگاهی و قضایی متعددی روی میز است و برای اولین بار بخشی از هواداران دپور خواهان استعفای او هستند.

این درحالی است که لندویرو یکی از شخصیت های محبوب در میان اهالی دنیای فوتبال است.

 

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید که این روزها در بالی به سر می برد، حمایتش را از رئیس این باشگاه اسپانیایی ابراز کرده و گفت:« من از زمان بچگی اوضاع دپورتیوو لاکرونیا را دنبال می کردم و می دانم که نه این باشگاه و نه رئیس این باشگاه روزهای خوبی را پشت سرنمی گذارند.ازهمین رو می خواهم از فرصت استفاده کرده وبه اسم دنیای فوتبال از لندویرو، به خاطر آنکه باشگاه دپور را خلق کرده تشکر کنم.»

 

این ستاره پرتغالی این روزها در اندونزی است و چند روزی را به استراحت دراین کشور آسیایی پرداخته و البته به عنوان سفیر دفاع از جنگلهای مانگرو نیز دراین کشور اقدامات مفیدی انجام داده است.

 

علاوه بر کریس، پائولو فوتره هم به دفاع از رئیس دپورتیوو برخاسته:« همیشه گفته ام که لندویرو یکی از بهترین روسای تاریخ دنیای فوتبال است. دپورتیوو باشگاهی نیست که قدرتی مشابه با رئال مادرید یا بارسلونا داشته باشد. او باشگاه دپورتیوو را از هیچ پایه گذاری کرد و آن را مبدل به یکی از تیم های بزرگ اروپایی نمود. اگر لندویرو نبود، غیرممکن بود که دپورتیوو حتی بتواند با غولهایی مثل رئال یا بارسلونا رقابت کند. کارهایی او برای این باشگاه انجام داده قابل ستایش است.»


 

Cristiano Ronaldo in a Real Madrid completely white jersey and shirt, without bwin ads and sponsorships showing up, in 2013



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 تير 1392 | 9:13 | نویسنده : فرنوش |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.